
Informujemy, że skargi i wnioski przyjmuje Dyrektor Medyczny Szpitala
we wtorki w godzinach 8:00 – 9:00,
czwartki w godzinach 13:00 – 14:00.
Skargi i Wnioski można składać również w formie pisemnej w Sekretariacie Szpitala.
Istnieje również możliwość kontaktu z Rzecznikiem Praw Pacjenta
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
al. Zjednoczenia 25
01-829 Warszawa
bezpłatna infolinia 800-190-590
lub z :
Biuro Działu Skarg i Wniosków Śląskiego OW NFZ
ul. gen. Jankego 15a, 40-615 Katowice
tel. (32) 735 05 45
Z katalogiem Praw Pacjenta można zapoznać się w Szpitalu – znajdują się wywieszone na tablicach informacyjnych w poszczególnych komórkach udzielających świadczeń lub w rejestracji tych komórek. Zachęcamy do zapoznania się z Prawami Pacjenta dostępnymi między innymi na stronie Rzecznika Praw Pacjenta – https://www.bpp.gov.pl/dla-pacjenta/prawa-pacjenta/